روزهایی که کلمه میشه

+ سیب سخنگو هستم :دی خاکستری هم شخص ثالثی ست که گاهی میتونه خطاب قرار بگیره :)
+ این وبلاگ، روزنوشت ـه و ارزش ادبی خاصی نداره.
+ نظرات محترمتون هم تایید نمیشه، خودخواهم و نگه ـشون میدارم پیش خودم :)

بایگانی

00:00:05

چهارشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۰۹ ب.ظ

پشت ِ هر عشق، بغض ِ یه سفر ـه...


× یه ذره بیشتر اگه بایستم یا راه برم، تاندون ـای پام کنده میشه فک کنم :)))


× راجع به پست قبلی عرض کنم که قبول کنید ک هنوز یه سری ترس ها هست که بخاطرشون نمیشه کامل همه چی رو عمومی گفت :) اون پست هم یه پست خصوصی ـه، واسه من :)

×
دوستای بلاگفایی، وبلاگاتون برام باز نمیشه :'(
۹۴/۰۷/۱۵
بانو سیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی