روزهایی که کلمه میشه

+ سیب سخنگو هستم :دی خاکستری هم شخص ثالثی ست که گاهی میتونه خطاب قرار بگیره :)
+ این وبلاگ، روزنوشت ـه و ارزش ادبی خاصی نداره.
+ نظرات محترمتون هم تایید نمیشه، خودخواهم و نگه ـشون میدارم پیش خودم :)

بایگانی

00:00:07

پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۰۶ ب.ظ

تو نمیتونی شرایطت رو تغییر بدی،

تنها چیزی که میتونی تغییر بدی نحوه کنار اومدنت باهاش ـه.

[دیالوگ ادام در فیلم 50-50]



× دارم مینویسم جهت خالی نموندن آرشیو آبان :دی عاخه کلا اتفاق خاصی نمیفته اینروزا، همه چی با همون روال قبلی میگذره.


× یه کم فقد اینروزا آشفته ام و خواب ـام اذیتم میکنه، یه کم ذهنم درگیره؛ از کاری که باهاش کردم ناراحت نیستم و مطمئنم کار درست ـو انجام دادم اما یه چیزی داره عذابم میده که بیخیال، گفتنشم درست نیست حتی، میگذره...


× واسم سواله که تا ترم ـای عاخر همینقد واحدامون مسخره ست یا نع؟ بچه ها که میگن عاره :))) مثلا از مسخره ترین درس ـامون سیستم عامل ـه، که خب همون ICDLـه + وبلاگ نویسی! این بنظرتون درس مسخره عی نیست؟ :دی یا مثلا مدیریت اطلاعات سلامت که کلا یه کتابه که قطرش اندازه کتاب عربی دوم دبیرستان ـه، بعد همونم 2 تا 2 واحدیه واسه 2 ترم ولی تنها فایده ـش اینه که استاد و کلاسش مفیده و استادش P.H.D رشته خودمون ـه :)) ترسناک ترین درسمونم فیزیولوزی ـه، دوشنبه عم میان ترم زبان دارم استادشم بسی بی شعوره و در واقع سوال زیست میپرسه نه زبان :| باشد که ریاضی و زبان و فیزیو را پاس شویم این ترم :| همه اینا به کنار، دلم کار میخواد :| :دی


× چقد پراکنده مینویسم راجب همه چی :دی نوشتن یادم رفته :| بهونه و اتفاقی هم ندارم واسه نوشتن بنظرم :دی زمانی که خیلی مینوشتم، دلیلش واضح بود، شرایط نامساعد و حرف ـایی که باد میکرد تو گلوم، ولی الان نع دیگه اون مدلی نیستم؛ یا من دیگه دارم با همه چی کنار میام، یا دیگه کلا حرفی ندارم واسه گفتن که بخواد باد کنه تو گلوم.


× در پایان عرض کنم که [فک کنم تا حالا نگفته باشم] که حس میکنم چقد "نقطه ویرگول" رو دوست دارم [خل و چل خودتونین :دی]، شخصیتش یه مدلی ـه که تموم شده اما میخواد ادامه بده، یه جور خوبی دوست داشتنی ـه :) و برای تاکید نهایی عرض کنم که بعله، ایشان شخصیت دارند :دی :) :))

۹۴/۰۸/۲۸
بانو سیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی